A PR cikk újszerű fogalma
A PR szövegek írása egyre inkább válik népszerűbbé a keresőoptimalizálás folyamatában. Van reklámtartalma, ám nem minősül közvetlen annak. A cikk célja az, hogy felkeltse az olvasó érdeklődését egy bizonyos termék vagy szolgáltatás iránt. Online és offline média területeken is nagyszerűen alkalmazható ez az alapelv. A SEO101 csapata forradalmasította a PR cikk fogalmát. Nemcsak a hagyományos cikkírásban gondolkodik, hanem ennél többet kínál ügyfelei számára. A cikkek egy olyan erős weboldalra, blogra kerülnek fel, ahol egyben a vállalat, cég weboldalát is támogatni tudja.
A PR cikk így egy erősebb szintre lép fel, és a Google számára is igen sokat fog jelenteni, a számtalan frissítések ellenére is. A cikkekbe akár két külön linket is el lehet helyezni, így még a kulcsszavakkal is könnyebben lehet játszadozni. Az elkészült PR cikk legalább 2 hónapig van kint a főoldalon, majd onnan átcsúszik az aloldalra, ahonnan az archívumba kerül át, és természetesen innen is továbbra is elérhető marad.